kmark <markotar@o2.pl> napisał(a):
Więc co mam uczynić, aby uzyskać należne mi parametry ?
Obawiam się, że nie pozostaje nic innego jak się wykłócać, ze wskazaniem na
łącza z UPC do świata.
Skoro prawdopodobnie, aby reklamacja była uznana, UPC musi moje zarzuty
w jakiś sposób sprawdzić. A kto to sprawdzi, jak nie serwisant ?
Ktoś, kto może zanalizować prędkość pomiędzy routerami UPC a innymi sieciami
w Internecie. Może i taka osoba nazywa się serwisantem, ale to nie ten
serwisant co przychodzi do Ciebie do domu.
Przypomnę, że jeszcze dwa miesiące temu wszystko było zgodne. Testy na
wymienionych witrynach były zbliżone do obiecywanych.
Może UPC zmieniło trasy routingu. Zapuść traceroute czy inne mtr i zobacz
jakie są trasy do tych serwerów z których próbowałeś ściągać i jakie są
opoźnienia oraz straty pakietów.
Możesz też sprawdzić prędkości u sąsiada, który też ma UPC, to by
ostatecznie wykazało czy problem jest u Ciebie. Ale wątpię żeby tak było, bo
Twój modem i kable działają identycznie niezależnie od tego jakie adresy IP
są zapisane w pakietach, które przez nie latają.
--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/
OE PowerTool i Outlook Express: http://www.grzegorz.net/oe/
Uptime: 2 days, 12 hours, 13 minutes and 48 seconds
|