[WINNT] net use /delete - a zajętość przez "proces"

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] net use /delete - a zajętość przez "proces"
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Fri, 13 Sep 2013 19:25:10 +0200
Witam

Taki oto problem.
Pisze sobie skrypt .bat, jest mapowanie udziału sieciowego jako dysk, potem kopiowanie plików na inny udział sieciowy i na końcu zwalniam zasób sieciowy przez "net use X: /delete /Y"

No i jest problem. Wystarczy wejść podczas tego kopiowania eksploratorem w tego X aby obejrzeć zawartość i wyjść z niego zamykając go potem całkiem aby było niemożliwym usunięcie tego udziału przez tą komendę. Wywala komunikat że inny proces używa tego zasobu i kupa. Z eksploratora mogę prawoklikiem, potwierdzam że chcę usunąć mimo wszystko i już.

Jak to zrobić aby skrypt to wyciął bez względu na wszystko?

--
Irokez