Re: cd wiarygodno�� speedtest�w

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: cd wiarygodno¶æ speedtestów
From: "kmark" <markotar@o2.pl>
Date: Sat, 14 Sep 2013 12:16:38 +0200
U¿ytkownik "Grzegorz Niemirowski"napisa³ w wiadomo¶ci
 > Obawiam siê, ¿e nie pozostaje nic innego jak siê wyk³ócaæ, ze wskazaniem
na
> ³±cza z UPC do ¶wiata.
Dobrze, zacznê wiêc z nimi rozmowy reklamacyjne

> Mo¿esz te¿ sprawdziæ prêdko¶ci u s±siada, który te¿ ma UPC, to by
> ostatecznie wykaza³o czy problem jest u Ciebie. Ale w±tpiê ¿eby tak by³o,
> bo Twój modem i kable dzia³aj± identycznie niezale¿nie od tego jakie
> adresy IP s± zapisane w pakietach, które przez nie lataj±.
U s±siada z klatki jest równie¿ kiepsko, nawet gorzej ni¿ u mnie. Z tym ¿e
on ma sieæ domow± bezprzewodow± (ja pod³±czony jestem bezpo¶rednio kablem z
modemu) przez router, wiêc trudno to porównywaæ.
Jednak¿e u znajomego z s±siedniego osiedla (oddalonego ode mnie o 2 km)
identyczne testy, jakie ja wykonywa³em wykaza³y pe³n± zgodno¶æ z umow±. On
ma w umowie 30 Mb/s; testy pokazywa³y minimum 27 Mb/s.

Dziêki za rady.
Pozdrawiam
mk