Re: cd wiarygodno�� speedtest�w

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: cd wiarygodno¶æ speedtestów
From: "kmark" <markotar@o2.pl>
Date: Mon, 16 Sep 2013 13:30:54 +0200
U¿ytkownik "artiun" napisa³ :
> Posadziæ dupê przy serwerze. Inaczej siê nie da. Mo¿esz mieæ inny transfer
> rano, inny wieczorem.

Przecie¿ wcze¶niej pisa³em, ¿e dokonywa³em kilkana¶cie pomiarów o ró¿nych
porach dnia i nocy.

>Us³ugodawca daje Ci 'mo¿liwo¶æ', nie gwarantuje, ¿e ona bêdzie sta³a.
>Inaczej mówi±c, sk±d ON ma wiedzieæ, ¿e np. firma nie splajtowa³a i nie
>odpowie b³êdem 404.

OK. Ale je¿eli wcze¶niej mia³em 15 Mb/s i wymuszono na mnie ( podobno
przebudowano ³±cza i dano klientom do wyboru: albo 25, albo wypowiedzenie
umowy) akceptacjê 25 Mb/s, to prêdko¶ci te powinny siê zbli¿aæ do tej
warto¶ci.

Zreszt± sprawa siê ju¿ trochê wyja¶ni³a. Pos±dzony o ten stan rzeczy zosta³
antywirus Avast, o czym napisa³em dzisiaj 16.09  13:16