W dniu 2013-09-14 10:39, kmark pisze:
Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał
Nie jest. Powtarzam Ci jeszcze raz: problem nie jest u Ciebie w domu, więc
po co Ci serwisant w domu?
Więc co mam uczynić, aby uzyskać należne mi parametry ?
Skoro prawdopodobnie, aby reklamacja była uznana, UPC musi moje zarzuty w
jakiś sposób sprawdzić. A kto to sprawdzi, jak nie serwisant ?
Przypomnę, że jeszcze dwa miesiące temu wszystko było zgodne. Testy na
wymienionych witrynach były zbliżone do obiecywanych.
Posadzić dupę przy serwerze. Inaczej się nie da. Możesz mieć inny transfer
rano, inny wieczorem. Usługodawca daje Ci 'możliwość', nie gwarantuje, że
ona będzie stała. Inaczej mówiąc, skąd ON ma wiedzieć, że np. firma nie
splajtowała i nie odpowie błędem 404.
--
Artur
0 weeks 4 days 7 hours 46 minutes 31 seconds and 678 milliseconds.
"pl.comp.os.ms-windows.winnt"
|