Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [WINNT] cd wiarygodność speedtestów

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] cd wiarygodność speedtestów
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 14 Sep 2013 09:39:17 +0200
kmark <markotar@o2.pl> napisał(a):
/dotyczy odpowiedzi na  post zamieszczony w dniu 29.08/
Obiecałem zamieścić odpowiedź mojego dostawcy. Otrzymałem ją po dwutygodniowym oczekiwaniu. Oto ona (w skrócie): "Po dokładnym sprawdzeniu modemu kablowego aktualnie nie stwierdzono nieprawidłowości w jego pracy. Zarówno jego fizyczne parametry, jak też odpowiedzi na zapytania (tzw. ping) są w bardzo dobrym stanie.
Reasumując,  modem pracuje stabilnie z właściwym transferem wykupionego
łącza. Oczywiście istnieje możliwość wysłania do Pana technika. Serwisant weryfikuje działanie Internetu poprzez podłączenie laptopa serwisowego do modemu. Jeżeli usługa internetowa nie będzie działała w sposób
prawidłowy,  technik przystąpi do naprawy. Jeżeli jednak Internet będzie
działał z  prawidłową prędkością, wizyta jest traktowana jako
nieuzasadnione wezwanie i  do kolejnego rachunku naliczona będzie opłata
50 zł".
Te pomiary został przeprowadzone zdalnie, bez wizyty u mnie w mieszkaniu.
Mimo ich, jak napisał dostawca, prawidłowych parametrów, u mnie w dalszym ciągu, w sześciu pomiarach z różnych witryn niezależnych od UPC,
prędkość ta  waha się od 7-15 Mb/s.
Tylko na witrynie UPC prędkość ta zawsze jest bliska 25 Mb/s, czyli taka, jaką obiecuje dostawca.

Bo jak widzisz problem nie jest ani w Twoim mieszkaniu ani między Twoim mieszkaniem a UPC. Wykonano testy modemu, a już z poprzednich Twoich postów było wiadomo, że modem jest w porządku.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/
OE PowerTool i Outlook Express: http://www.grzegorz.net/oe/
Uptime: 2 days, 11 hours, 5 minutes and 59 seconds

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>