Re: [WINNT] Avast nie zawsze startuje z systemem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Avast nie zawsze startuje z systemem
From: "kmark" <markotar@o2.pl>
Date: Sun, 8 Sep 2013 10:55:53 +0200
U¿ytkownik "ACMM-033" <valhalla@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:l0gevp$kio$1@node1.news.atman.pl...
> Raczej usun±æ problem w systemie, powoduj±cy k³opot ze startem. Na
> przywitanie spojrza³bym do dziennika zdarzeñ, a nu¿ tam co¶ siê "zalêg³o"?
> Co to mog³o byæ - nie wiadomo. Mo¿e k³opot z odczytem dysku, mo¿e, co mi
> siê zdarza³o, tylko inny program fiksowa³, problem z ko¶ci± pamiêci
> (objawi³o siê to np. tym, ¿e chkdsk wykaza³ b³±d w systemie plików, mimo,
> ¿e b³êdu nie by³o, reszta chodzi³a normalnie) powoduj±cy, ¿e program
> zamiast siê uruchomiæ zostaje zidentyfikowany jako z³y i wyrzucony z
> uruchomienia, mo¿e z tych powodów nie startuje us³uga (uruchomienie
> [...]

W mojej "machinie" mam procesor 2,2 GHz i 2 GB RAM, wiêc po stronie
sprzêtowej raczej nie mo¿na szukaæ przyczyny.
Mo¿liwe, ¿e tak jak zauwa¿y³e¶, przyczyn± mog³a byæ dzia³alno¶æ "wynalazku"
zwanego TuneUp. W trakcie swojej dzia³alno¶ci móg³ co¶ "namieszaæ", a jego
ca³kowite usuniêcie nie spowodowa³o cofniêcia tych zmian.
Problem do rozwi±zania jest trudny (dla mnie). Spotka³em siê z podobnymi
zg³oszeniami na ró¿nych forach. Ale zawsze w takich przypadkach pomaga³a
reinstalacja Avasta. U mnie, niestety nie.
Poniewa¿ problem ten nie jest, jak na razie, zbyt upierdliwy (zdarzenia
takie przytrafiaj± siê niezbyt czêsto), pozostanê przy takiej sytuacji, jak±
mam.
Do czasu, gdy w wyniku mojej dzia³alno¶ci, system bêdzie domaga³ siê
rehabilitacji.  Mam "zdrowy" obraz dysku utworzony po zainstalowaniu
systemu, wiêc nie bêdzie to ¿mudna operacja.
A przy okazji:
odwiedzi³em niedawno tak± stronê:
http://www.komputerswiat.pl/aplikacje/test-procesora-online.aspx
 i z ciekawo¶ci podda³em swój procesor testowi.
Wydawa³o mi siê, ¿e mój procesor ma ¶rednio przyzwoite parametry
A tu zonk !
Mój rezultat (199 sekund) tak dalece odbiega³ od innych wyników, ¿e nawet
nie ujêto  go w statystyce.
Ponowi³em test, tym razem w trybie awaryjnym, ale wynik zasadniczo nie uleg³
zmianie.
Czy¿by moje 2,2 GHz to ju¿ nie ta epoka ?

Pozdrawiam
mk