Re: [WINNT] Avast nie zawsze startuje z systemem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Avast nie zawsze startuje z systemem
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 7 Sep 2013 03:05:26 +0200
Dnia Fri, 06 Sep 2013 23:25:33 +0200, artiun napisał(a):

> Masz rację. Co do avg - jest za ciężki. avira ok.. Bez reklamy :)

Instalowałem na paru nienajsilniejszych komputerach AVG i specjalnie ciężki
nie był. Avira jest irytująca z wyskakującymi oknami z reklamą, ale na
słabszy sprzęt - IMVHO - całkiem niezłe rozwiązanie.

[ Szczerość. Zaleta, przez wielu nazywana chamstwem.                       ]
[                                                     (znalezione w necie) ]