Re: [WINNT] Avast nie zawsze startuje z systemem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Avast nie zawsze startuje z systemem
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 9 Sep 2013 02:02:28 +0200
Dnia Sat, 07 Sep 2013 05:55:41 +0200, artiun napisał(a):

> NIE. Wysuwa okienko tylko z informacją, że się zaktualizowała. Ostatnio mnie
> wku..., ale chciała zmienić wersję :)

Nie. Nie tylko wysuwa małe okienko, ale potrafi też wywalić całkiem spore
okno z reklamą własną. I serdecznie Ci radzę, żebyś się nie zakładał, bo
zakłada się jedynie głupi, albo świnia, a ja w takich sytuacjach nie robię
za głupiego… D

> Chciała restartu, a tego nie lubię robić o ile nie muszę. Dla jasności,
> sprawdzałem różne (opcje). Z głową jeśli się coś robi to i av nie jest
> potrzebny. Firewall'a mam, darmowy (nie kradziony) :), Comodo zresztą
> (sprawdziłem różne).

Zależy od użytkownika. U mnie antywirus jest, ale nawet bez włączonej osłony
rezydentnej. Ot po prostu - jak czegoś pewien nie jestem, to nakazuję
sprawdzenie. Ale na komputerach osób, którym serwisuję komputery, aż taki
odważny nie jestem. :D

[ Flaszka wódki jest jak kobieta: przyciąga wzrok od pierwszego            ]
[ wejrzenia, a czy jest dobra, czy beznadziejna poznajesz dopiero rano.    ]
[                                                     (znalezione w necie) ]