Re: [WINNT] (Win7) Poczta Windows Live 2012 vs. dokument ze skanera.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] (Win7) Poczta Windows Live 2012 vs. dokument ze skanera.
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 8 Sep 2013 02:44:13 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości news:1w8ubhkbxf5n$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Z tą normalnością Thunderbirda to też bym się tak bardzo nie rozpędzał… :)

TB jest fajnym progsem, ale miewa(ł) kłopoty z zasobami (tak miałem w starszych wersjach, nie miałem sposobności sprawdzić w nowej) przy dużym obciążeniu, oraz wkurwiające problemy z zabezpieczeniami... (musiałem sczyścić program do imentu i wciągnąć dane z częściowego backupu, szybciej poszło)

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.