Re: [WINNT] Avast nie zawsze startuje z systemem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Avast nie zawsze startuje z systemem
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 8 Sep 2013 20:23:10 +0200

Użytkownik "kmark" <markotar@o2.pl> napisał w wiadomości news:l0he34$5k8$1@node2.news.atman.pl...

poprawić sytuacji...? Tune Up - od takich wynalazków trzymam się z daleka - można sobie napytać biedy...

W mojej "machinie" mam procesor 2,2 GHz i 2 GB RAM, więc po stronie sprzętowej raczej nie można szukać przyczyny.

Miałem na myśli jakiś feler, że cos kuleje...

Możliwe, że tak jak zauważyłeś, przyczyną mogła być działalność "wynalazku" zwanego TuneUp. W trakcie swojej działalności mógł coś "namieszać", a jego całkowite usunięcie nie spowodowało cofnięcia tych zmian.

Na nienajszybszym łączu, po ulepszaczu speedtest pokazał coś kole 300 Mbps, a tyle to żadne publiczne łącze w kraju, dostępne "dla szarego obywatela", chyba nie ma. Raz da się zresetować, raz nie...

A przy okazji:
odwiedziłem niedawno taką stronę:
http://www.komputerswiat.pl/aplikacje/test-procesora-online.aspx
i z ciekawości poddałem swój procesor testowi.
Wydawało mi się, że mój procesor ma średnio przyzwoite parametry
A tu zonk !
Mój rezultat (199 sekund) tak dalece odbiegał od innych wyników, że nawet nie ujęto go w statystyce.

Mój wyniósł 179.44, Pentium-M, 2.13@1.6, 760 RAM (+8 na kartę) testują, a na stronie dwie chodzące flaszki... I to ma być rzetelne?

Ponowiłem test, tym razem w trybie awaryjnym, ale wynik zasadniczo nie uległ zmianie.

Ja nawet nie próbowałem, wiele to nie zmieni.

Czyżby moje 2,2 GHz to już nie ta epoka ?

Mnie się wydaje, że takie testy są niezbyt miarodajne. Dają pogląd, ale rzetelniejszy wynik trudniej uzyskać.
Zresztą, 3 GHz dziś już nie jest wyjątkiem.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.