Re: [WINNT] Avast nie zawsze startuje z systemem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Avast nie zawsze startuje z systemem
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 9 Sep 2013 17:33:20 +0200

Użytkownik "GAD Zombie" <gad@USUN.gad.USUN.art.pl> napisał w wiadomości news:l0kb18$omq$1@opal.futuro.pl...
Nie wiem, co narzeźbiłeś... mój aktualizuje się na bieżąco, ew. zgłasza

Nic, po prostu go używałem od kilku lat bez reinstalacji systemu. Z czasem działał coraz gorzej. Ale fakt - nie tylko Avast, bo i cały system ;)

Znany problem :)

Niemniej problemy z prędkością Avasta miałem też na drugim komputerze z win7, który ogólnie działa o wiele lepiej. Tam też wywaliłem Avasta i bardzo się z tego cieszę.

Ale masz cokolwiek? Tak pytam na wyrost, mam na myśli sytuację, którą przerobiłem niedawno - czego bym zresztą bez antywira nie uczynił - wlazłem na stronę "mam dla ciebie propozycję", czy coś takiego. Ze świadomością, że coś może się prześliznąć. Ale nic nie przeszło.... 44 alarmy o babolu - był w obrazkach, widoczny jako uszkodzenie jego treści u dołu.

Foxit-a) :)) i słabsze maszyny mogą mieć kłopot, zwłaszcza przy
instalacji, bądź aktualizacji, na P2-MMX-233 at 256RAM, XP, aktualizował
się nieco ponad 5 godzin, mimo szybkiego łącza i nie zajmowania kompa

Matko, ale to już nie jest raczej komputer dla takiego systemu i do tego takiego antywirusa! Fakt, że może działa, ale sam widzisz w jakim tempie.

A kiedyś na takim samym kompie, nawet o 64MB mniejszym, aktualizację zrobilem w kilka(naście?) minut. Uroki wzrostu. Mój piesek małym będąc przechodził przez kraty w drzwiach wejściowych, dziś już nie da rady.

innymi programami. A kiedyś byłem w stanie ruszyć go na NT4 at 486DX2-66
at hmm... chyba 64 MB RAM, może 128, nie pamiętam dokładnie, zaś
aktualizacja to był moment...

A mks_vir w latach 90-tych działał na 286 w DOSie i odpalał się z dyskietki.

Używałem nawet na XT 4.77/8 MHz, malutki był, ine też były wirusy. Postęp mamy :))

Ale co to ma do rzeczy? Dziś taki program robi znacznie więcej niż lata temu, więc porównywanie tego jest trochę bez sensu.

Bo stale nie mogę oprzeć się wrażeniu, że niektóre programy zrobiły się cięższe, niż by to wynikało z ich rozrostu względem tego co i jak robią.

Wypas to ja zacząłem odczuwać, gdy zainstalowałem na nowo Win8 i nie doinstalowałem żadnego antywirusa. Teraz widzę wyraźną różnicę. Komputer

Ale jak coś trafi?

działa o wiele wiele szybciej. Faktem jest, że dołożyłem mu też 2GB RAMu i teraz są 4.

Gdybym mógł swego lapa rozbudować do fabrycznie przewidzianych 2 giga... :) Przypuszczam, że komfort użytkowania wzrósłby :)
Powodzenia, co zlego, to nie ja :)

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.