Re: [WINNT] Avast nie zawsze startuje z systemem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Avast nie zawsze startuje z systemem
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sat, 07 Sep 2013 05:55:41 +0200
W dniu 2013-09-07 03:05, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Fri, 06 Sep 2013 23:25:33 +0200, artiun napisał(a):

(ciach…)
Niestety, problem powrócił i pojawia się z tradycyjną częstotliwością.
Czy jeszcze można wykonać jakieś czynności, które pozwolą pozbyć się tego
problemu ?

Wypieprzyć Avasta, na jego miejsce posadzić Avirę albo AVG? :)

Masz rację. Co do avg - jest za ciężki. avira ok.. Bez reklamy :)

Instalowałem na paru nienajsilniejszych komputerach AVG i specjalnie ciężki
nie był. Avira jest irytująca z wyskakującymi oknami z reklamą, ale na
słabszy sprzęt - IMVHO - całkiem niezłe rozwiązanie.

NIE. Wysuwa okienko tylko z informacją, że się zaktualizowała. Ostatnio mnie wku..., ale chciała zmienić wersję :) Chciała restartu, a tego nie lubię robić o ile nie muszę. Dla jasności, sprawdzałem różne (opcje). Z głową jeśli się coś robi to i av nie jest potrzebny. Firewall'a mam, darmowy (nie kradziony) :), Comodo zresztą (sprawdziłem różne).

--
Artur
0 weeks 0 days 5 hours 18 minutes 54 seconds and 889 milliseconds.