Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 29 Jun 2013 01:04:59 +0200
Dnia Mon, 24 Jun 2013 08:59:39 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Z relatywnie dużej liczby gików, ale jeszcze większej niegików, którzy
> używają i nie szukają.

Czekaj - że spora część wg Ciebie geeków będzie chciała TabMix Plusa czy
stary model paska stanu - to zrozumiałe. Skąd ten niegeek wie i ma TabMix
Plusa czy Extended Statusbar?

> Odpaliłem. U mnie nie ma. Ma tylko tak jak FF i IE na każdym z paneli
> osobno.

To się po prostu nie zrozumieliśmy. :)

> No to przeciągasz albo naciskasz Ctrl+D i wybierasz folder. Nie o to chodzi?

AFAIR z jakiegoś powodu to rozszerzenie wrzuciłem. Może w międzyczasie
zmieniło się coś w interfejsie Firefoksa, że może okazać się zbędne.
Sprawdzę w wolnej chwili. :)

> Eksportuje hasła do CIA? :D

Nie. Do pliku.

> Mi chodziło o to, że nawet nie wiem co to, więc słabo podstawowe, bo nie
> szukałem :D
> Nie mam potrzeb eksportowania haseł do pliku.

Mnie się niejednokrotnie przydało. Nie stosuję jednego hasła do każdego
serwisu, w którym konto mam założone, więc w którymś momencie łeb mi prawie,
że spuchł. Dołóż do tego (trzymane już poza Firefoksem) hasła do zdalnego
dostępu do kilkunastu komputerów, które w mniejszym, lub większym stopniu
mam pod opieką, listę haseł na dwóch zawiadywanych przeze mnie serwerach FTP
(z 50 użytkowników się zbierze)… Mały (mieszczący się na pendrive) magazyn
TrueCrypta, którego zawartość regularnie aktualizuję i trochę mi wygodniej.
:D

> Mam głęboką awersję do takich pojęć jak Web, HTML, CSS, Ajax

Nikt nie każe od razu próbować być webdeveloperem. :)

> Nosz właśnie nie rozumisz. U mnie działa i dopisuje. Zastanawiam się
> dlaczego u ciebie nie działa. Masz coś skopane, ino nie wiem co...
> Dlatego podałem link, na którym działa, żebyś sprawdził czy to jakiś
> błąd w Firefoksie, że go serwer dezorientuje czy stały błąd w twojej
> konkretnej instalacji firefoksa (może jakieś rozszerzenie faktycznie
> dupcy? Spróbuj odpalić go w wersji bez rozszerzeń)

Podejrzewam, że akurat styk serwer-firefox. Ale skoro jest zawiadywanie
akcjami dla zebranego zestawu plików, to dlaczego do qrfy nędzy nie można po
prostu dopisać kolejnego typu plików? Pryszczerska logika nie ogarnia?

> Kiedy FF ma dobrze. Za pierwszym razem pyta, decydujesz i już.

Dupa tam, że jest dobrze. :) Co już Ci pokazałem. Sporo zależy od serwera.
Ale skoro Firefox jednak _widzi_, że to plik z rozszerzeniem PSD, to co go
obchodzi, jak mu to serwer podaje? Jeżeli wszystko zależy od tego, jak to
serwer podaje, to powinien zgłupieć i nie rozpoznać typu pliku. Bo serwer
źle podaje informacje o nim. Tu jest najwyraźniej tak - trochę weźmiemy z
informacji podawanej przez serwer, a trochę spróbujemy pozgadywać, ale
jednocześnie przytniemy userowi możliwości decyzyjne. Noż…

(ciach…)

BTW Thunderbirda:
http://ifotos.pl/zobacz/Process-E_nxqewxp.png/ - po dobie używania
http://ifotos.pl/zobacz/Process-E_nxqewrq.png/ - zamknięty i uruchomiony
ponownie, z tym samym zestawem kart.

Jakiś komentarz?

[ Paranoicy są tacy sami, jak wszyscy. Mają tylko bardziej wiarygodne      ]
[ informacje.                             (Sylvie Gerard, "Tropical Heat") ]