Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 24 Jun 2013 02:33:27 +0200
Dnia Sun, 23 Jun 2013 20:22:19 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Każdy ma inne podstawy :D

W sumie fakt. Jednak skądś się popularność czy TabMix Plusa czy choćby
rozszerzeń przywracających stary pasek stanu bierze.

> Ja używam z powodu przewijania kółkiem (rzadko) oraz ustawienia na
> sztywno przycisku zamknij panel. O ile wiem, to goły chrome i goły IE
> nie mają tego takoż.

Goły Chrome przycisk zamykania panelu po prostu ma i tyle.

> A to nie wiem co to nawet. Więc jakoś niezbyt podstawowe :-P

Mam pasek z bookmarkami, chcę do danego folderu na takowym umieszczonego
dodać kolejne. No i dzięki temu można, bo przecież by default się nie da.
Jakoś w gołym Chrome nie ma z tym problemu.

> A to nie wiem co to nawet. Więc jakoś niezbyt podstawowe :-P

Normalny pasek stanu, a nie to okrojone coś. :D

> A to nie wiem co to nawet. Więc jakoś niezbyt podstawowe :-P

A na co Ci nazwa wskazuje?

> Tych to nawet nie dotykam :D

Mnie się sporadycznie, gdy w kawałku HTMLa grzebnąć muszę, przydają. I
bardzo sobie chwalę. :D

> A to coś masz nie tak. Widzisz, dodawanie masz szare. Nie wiem czy to
> kwestia serwera czy skopanego firefoksa. Zrobiłem zerowy plik z
> rozszerzeniem PSD
>
> http://2lo.zabrze.pl/~tristan/jamnik.psd
>
> i u mnie to zaznaczanie było aktywne i dodał.

Widzisz. Ja sobie poradzę właśnie kombinacjami wystawiania pliku gdzieś na
swoim serwerze i sprawdzania co się wyprawia. Tylko dlaczego do ciężkiej
cholery nie dać userowi najprostszego rozwiązania -> dopisz typ pliku i
akcję, którą chcesz, by przeglądarka wykonywała przy jego pobieraniu. W
Operze bez problemów, Chrome po prostu ma zapisywanie plików w określonej
lokalizacji albo wyrzucanie okna z pytaniem, gdzie ma coś zapisać, w
Firefoksie musieli stworzyć taką ni pies, ni wydrę. :)

> Zaznaczyć tego checkboksa, którego masz nieaktywnego nie wiedzieć czemu.

Jak mam zaznaczyć nieaktywnego checkboxa? :)

[ Nie ma układów między lwami, a ludźmi,                                   ]
[ wilki i jagnięta nie żyją w zgodzie.                             (Homer) ]