Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 23 Jun 2013 19:23:36 +0200
Dnia Sun, 23 Jun 2013 13:58:18 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> A u kogoś jeszcze 38. Tylko co z tego? Ani to nie powód, żeby wszystko
> było w zestawie podstawowym ani to nie jest odpowiedź na twój argument,
> że FF przegania konkurencję dopiero z pierdylionem rozszerzeń, jak się
> raczyłeś wyrazić.

Tylko tyle, że niejednokrotnie rozszerzeniami trzeba łatać rzeczy całkiem
IMVHO podstawowe. Ot - TabMix Plus, Add Bookmark Here, Extended Statusbar,
Password Exporter. Czym innym są rozszerzenia znacznie rozbudowujące
funkcjonalność przeglądarki - jak choćby Web Developer, czy HTML Validator.

(ciach…)

> http://support.mozilla.org/en-US/kb/set-how-firefox-handles-different-file-types
>
> Entries are added automatically when you download files and select
> actions for them. See Adding download actions.

A świstak siedzi i zawija te sreberka -
http://s6.ifotos.pl/img/Opening-t_nxsnqhr.png
Możesz mi powiedzieć, jak tego skubańca zmusić, by dodał sobie PSD do listy
plików, przy pobieraniu których od razu ma wyświetlać okno zapisu?

[ Jeżeli chcesz być kochany, kochaj sam siebie.                   (Seneka) ]