Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 23 Jun 2013 09:47:23 +0200
Dnia Sun, 23 Jun 2013 07:43:37 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Aj bo się czepiliście tego, że to osobno dodałem. Po prostu pokazywałem,
> że nie pierdylion rozszerzeń, ale że mam ich max 10.

Ty masz 10. U mnie jest 18.

> Co z tego, że akurat to rozszerzenie jest dla innych, skoro wielu innych
> punktów z listy nie ma.

Albo Ci się nawet sprawdzić nie chciało. ;D

> Jak na razie, jedynie produkty Mozilli dają mi
> te możliwości, co potrzebuję.

To tak z ciekawości - jak dodać w Firefoksie rozszerzenie / typ pliku do
listy dostępnej pod Tools / Options / grupa Applications? Krew mnie zalewa,
jak z jednej strony partnerskiej ściągam pliki PSD i nie mam jak ustawić,
żeby od razu pojawiało się okno zapisywania pliku.

[ Love. The slowest form of suicide.                  (znalezione w necie) ]