Re: [WINNT] [OT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: "xcpy" <xcpy@xcpy.xcpy>
Date: Sun, 23 Jun 2013 09:55:41 +0200
Przy okazji opowiem historyjkę, która mnie rozbawiła do łez. W firmie, w której aktualnie pracuję, jest zalecenie, aby używać właśnie TB. I wszyscy (z wyjątkiem mnie) go od lat używają a niektórzy uważają się za znawców tego programu. Kiedy jednak jeden z pracowników zmieniał komputer i chciał przenieść trzymaną w TB pocztę, nikt (!) nie był w stanie mu pomóc. Musiał ściągnąć do pracy swojego syna (!!), żeby mu to poprzerzucał.

A Ty nie potrafiles przeniesc tej poczty?
O mamo...
Przeciez tam wystarczy katalog przegrac...