Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 17 May 2013 12:28:14 +0200
Dnia Thu, 16 May 2013 03:16:34 +0200, 1634Racine napisał(a):

> Przemysław Ryk in news:1v3dfqkkv5fna$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
> [................]
>
> przeczekujesz sprawe wowczas?

Oczadziałeś? :D

> czy boks z upc (no bo kartki w ewidentnymi
> wykresami zapewne masz na takie okolicznosci...)

Zgłoszenie problemu, zliczanie dni nieprawidłowego działania łącza,
reklamacja.

[ What's God? - Well, you know when you want something really bad and you  ]
[ close your eyes and you wish for it? God's the guy that ignores you.     ]
[                                              (James McCord "The Island") ]