Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 9 May 2013 16:48:15 +0200
Dnia Thu, 09 May 2013 14:34:09 +0200, PM napisał(a):

> Kilka lat wisiałem na Aster/UPC i nigdy nie było większych problemów z
> siecią, poza jednym w którym sami doszli do wniosków że może modem jest
> walnięty, jak dochodziło do straty pakietów na poziomie 20-30% miedzy
> modemem a ich bramką :)

U mnie UPC jest trzeci rok. Przez pierwszy nie mogłem słowa złego powiedzieć
- po prostu działało. Potem się zaczęły cyrki regularne co dwa/trzy
miesiące. To łącze padało, a to modem gubił synchronizacje. Od końca 2012,
regularnie co około dwa miesiące, mam atrakcje w postaci strat pakietów
podchodzące pod 50%…

> Oczywiście każdy isp ma mniejsze lub większe problemy, ale to co się
> dzieje w MM to po prostu załamka.

Wiesz - ja rozumiem sytuacje, że się trafi awaria. Ale szlag mnie trafia,
jak się okazuje, że serwis liniowy pogrzebie w ustawieniach sygnału niecałe
3km dalej i u mnie zaczyna się jazda pt. gubienie pakietów, na co przy
zgłaszaniu problemu słyszę za każdym razem, że od strony operatora wszystko
jest w jak najlepszym porządku…

> Oni nawet próbują zwalić winę na użytkownika, jak mają pętle na
> routerach, co niestety jest u nich bardzo częstym zjawiskiem
> :/

Chyba nie ma takiego operatora, co by nie próbował zwalać winy na kogoś
innego - byle nie przyznać, że sam coś spierniczył.

> Jakiś czas temu wyciekła im baza zgłoszeń klientów i można było poczytać
> różne ciekawe rzeczy na temat awarii, w stylu "klient jest idiotą bo
> przecież prędkość do naszego serwera testowego jest ok..." :P

Wiesz - zgodzę się z tym, że spora część użytkowników to niestety są osoby o
słabej znajomości technikaliów i potrafią zadzwonić z awanturą, że im się -
przykładowo - pudelek nie otwiera, choć może to być tylko i wyłącznie wina
serwera, na którym rzeczony pudelek stoi. Albo tłumaczyłem znajomemu
znajomego, że fakt, że ma 60 Mbit łącze do siebie nie oznacza, że pliki z
rapidshare będą się ciągnąć z maksymalną szybkością. I nie szło
przetłumaczyć, że jak chce mieć full speed, to musi jeszcze za to dodatkowo
rapidowi zapłacić, a i tak nie ma gwarancji transferu.

[ Skromni ludzie nie istnieją. Po prostu niektórzy nie mają się czym       ]
[ chwalić.                                                (JoeMonster.org) ]