Re: [WINNT] IE - uszkodzony pasek

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] IE - uszkodzony pasek
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Fri, 17 May 2013 13:15:39 +0200

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości 6u0cp89pqidru2vgrcviuqck66eeb3bjkc@4ax.com">news:6u0cp89pqidru2vgrcviuqck66eeb3bjkc@4ax.com...
Tak wygląda mój IE (a raczej jego pasek).
http://i40.tinypic.com/24x3prs.png

Reinstalacja raczej nie pomoże (już kiedyś próbowałem),
więc szukam przyczyny -- miał ktoś coś takiego?

(IE nie używam, nie przeszkadza mi to, no ale jednak...)

===

U mnie też to czasem występuje, widok rzeczywiście niesympatyczny, ale z przeglądarki da się korzystać bez przeszkód, nic, poza wyglądem paska nie pieprzy się, żaden inny program, ani system, nie destabilizuje się. Głównie dzieje się to, gdy mocniej biorę zasoby w posiadanie, szczególnie widowiskowo rozpieprza je DC++ 0.7 do 0.75 - wyczerpuje obiekty GDI i zaczynają się megacuda z wyświetlaniem. "Ostrzeżeniem" przed tym jest ociężałe rysowanie i takie czasem efekty na oknach. Choć jak podgladałem w taskmanagerze, to dla IE obiekty nie były wyczerpane (max. 9999, tu chyba nawet poniżej tysiąca), ale tak mi się to kojarzyło. Prócz obciążonych zasobów szczególnie często występowało mi to na wolniejszych kompach i/lub gdy ekran jest rysowany na 16 bitach. Myślałem, żeby spróbować to wyprostować (czasem prostuje się samo i jakiś czas jest dobrze), ale skoro nic poza tym złego się nie działo, to odpuściłem.