Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Thu, 16 May 2013 03:05:48 +0200
Przemysław Ryk in news:c99n5zmo6csf$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
[.................]
Ja jestem upierdliwy aż do bólu. Telefoniczne zgłoszenie problemu
[............]
Potem wizyta technika, regulacja parametrów sygnału, sytuacja wraca do
normy.

(juz koncze tzw pismo ku vectrze)

btw:
piszesz "regulacja parametrow sygnalu" - ale, o ile sie nie myle, nie napisales chyba nigdzie w watku czegos super waznego:
jaka wlasciwie byla przyczyna tej awarii w Twojej sieci?
Tzn dokladnie (jesli wiesz) dlaczego byly te straty w sieci?
Co oni musieli wyprostowac? Na swoich serwerach, czy takze u Ciebie w mieszkaniu, przy Twoim modemie ew. routerze...

10.240.0.1 - juz tutaj straty, najblizej mnie, czyli co? gdzie maja
przyjsc? do licha, niezly bal z ta dziadowa firma bedzie...
Straty są już na Twoim modemie - czyli na 10.240.0.1. IMVHO -
popierdzielili ustawienia sygnału na swoich urządzeniach, a odbija się
to na funkcjonowaniu modemu i - co za tym idzie - Twojego dostępu do
internetu. Ciebie nie ma interesować, gdzie jest problem. Ciebie
interesuje, kiedy zostanie rozwiązany.

ja bym chcial znac na tzw 100% :) tylko jedna kwestie: że straty juz na pierwszym pkcie, na modemie (w modemo-routerze), to kwestia tylko i wylacznie... no wlasnie - czego? jakosci czego vectry?