Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 17 May 2013 12:26:20 +0200
Dnia Thu, 16 May 2013 03:11:05 +0200, 1634Racine napisał(a):

> Przemysław Ryk in d09ca8eedfhg.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:d09ca8eedfhg.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
> [............]
>
> tzn. zalezy od klasy/jakosci modemu, czy routera w modemo-routerze (mam dwa
> w jednym, kompakt)?

Modułu robiącego za access point. :) Np. jeżeli ma słaby procesorek, to może
się okazać, że przy włączonym szyfrowaniu WPA2 transfer leci na mordę.

> btw:
> jak juz dali z vectry to, co dali (a dali - jak wyzej), to nie lepiej
> wymienic to na wlasny koszt na modem i router,ale jako osobne sprzety?
> sa jakies bardzo klarowne wskazania "za"?

Modem zostawiam operatora. Za nim stawiam swój router. Zaleta podstawowa?
Pełen dostęp do konfiguracji.

[ Cameron: I took an oath to "do no harm." House: Yeah, but it's not like  ]
[ they make you sign it or anything.                                       ]
[                                           ("House M.D. 2x01 Acceptance") ]