Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Tue, 14 May 2013 19:22:03 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości news:edx3ys4st2mi$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
(inna) babka z BOK przy Męcińskiej (CA Grochów), zadzwoniłem, powiedziałem w czym rzecz, w ciągu godziny (może szyciej, ale nie sprawdzałem), zrobiono co
trzeba.

Miałeś może usługę Internet DSL?

Chciałbym, ale za droga w tamtych czasach, ceny z dalekiego kosmosu... miałem SDI, które do samego końca istnienia usługi cenę miało tak żałośnie wysoką, że dziw, że jeszcze się komuś chciało. Ja się z SDI wypiąłem w 2005, po 5 latach używania.

(see taryfa - niski abo) Kłóciłbym się, ale mi się nie chce.

Na tym niestety większość firm bazuje - że ludziom się po prostu nie chce.
:(

W moim przypadku lepiej tak dla mnie - zbyt łatwo się nakręcam przy nerwówce i zbyt łatwo mógłbym kogoś skurwić, kiedy może to nie on jest winny (choć telefonistka z BOK Sferii, jak się dzwoni, to mogła by być grzeczniejsza i wypadało by, żeby przeprosiła abonenta za kłopot, nawet jeśli abonent nie ma racji, swoim zachowaniem buduje wizerunek firmy). Ale, zacząłem notować czas, godzinę, jak mnie dostatecznie podkurwią, to oprze się o UOKiK, UKE i co tam jeszcze, oraz do mediów pójdzie. Jak oni srają na abonentów, to ja będę srać na nich. I to możliwie śmierdzącą "kupą". Trzyma mnie już tylko to, że za dużo ludzi zna mój numer, że jest to numer miejski, stacjonarny, że telefonik jest wystarczająco wygodny, aby z niego korzystać. No - i jeszcze muszę sprawdzić coś w Ostrołęce... (W Sferii nie potrafiono mi odpowiedzieć, co się stanie, gdy ze swego telefonu zamierzę tam wykonać połączenie. Także, czy zadziała tam łączenie pod numery alarmowe... Tak firma służy abonentom swoją szeroką wiedzą) :P