Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 17 May 2013 12:13:39 +0200
Dnia Tue, 14 May 2013 19:22:03 +0200, Anerys napisał(a):

> Chciałbym, ale za droga w tamtych czasach, ceny z dalekiego kosmosu...
> miałem SDI, które do samego końca istnienia usługi cenę miało tak żałośnie
> wysoką, że dziw, że jeszcze się komuś chciało. Ja się z SDI wypiąłem w 2005,
> po 5 latach używania.

Też korzystałem ładny kawałek czasu, dzieląc je na cztery osoby. Pomyśleć,
że 115 kbps nam wtedy na czterech wystarczało. ;)

> W moim przypadku lepiej tak dla mnie - zbyt łatwo się nakręcam przy nerwówce
> i zbyt łatwo mógłbym kogoś skurwić,

Popatrz - to tak, jak ja. :D

> kiedy może to nie on jest winny (choć telefonistka z BOK Sferii, jak się
> dzwoni, to mogła by być grzeczniejsza i wypadało by, żeby przeprosiła
> abonenta za kłopot, nawet jeśli abonent nie ma racji, swoim zachowaniem
> buduje wizerunek firmy).

Ja proszę o połączenie z osobą, która jest za dany pierdolnik
odpowiedzialna. Nie mogą połączyć - trudno, będzie słuchać ta, na którą
trafiło. Staram się być uprzejmy, ale w momencie, kiedy konsultant robi ze
mnie debila (przykładowo tekstem „sprawdzam parametry i po naszej stronie
jest wszystko w porządku” kiedy na urządzeniach operatora są straty pakietów
dochodzące do 50%), robię się zgryźliwy, ironiczny, mocno sarkastyczny i
zadaję niewygodne pytania. :D

> [...]
> oprze się o UOKiK, UKE i co tam jeszcze, oraz do mediów pójdzie. Jak oni
> srają na abonentów, to ja będę srać na nich. I to możliwie śmierdzącą
> "kupą". Trzyma mnie już tylko to, że za dużo ludzi zna mój numer, że jest
> to numer miejski, stacjonarny, że telefonik jest wystarczająco wygodny,
> aby z niego korzystać. No - i jeszcze muszę sprawdzić coś w Ostrołęce...
> (W Sferii nie potrafiono mi odpowiedzieć, co się stanie, gdy ze swego
> telefonu zamierzę tam wykonać połączenie. Także, czy zadziała tam
> łączenie pod numery alarmowe... Tak firma służy abonentom swoją szeroką

Mnie się jeszcze często i gęsto zdarza wpadać na facebookowy profil danej
firmy. I też powtarzać niewygodne pytania… :)

[ House: Medical clemency.Interesting. Wilson: Why would you use that word?]
[ House: Because I'm interested. When I'm interested, I describe the things]
[ that make me interested as interesting.        ("House M.D. 4x09 Games") ]