Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 17 May 2013 12:13:39 +0200
Dnia Thu, 16 May 2013 03:05:48 +0200, 1634Racine napisał(a):

> Przemysław Ryk in news:c99n5zmo6csf$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
> [.................]
> [............]
>
> (juz koncze tzw pismo ku vectrze)
>
> btw:
> piszesz "regulacja parametrow sygnalu" - ale, o ile sie nie myle, nie
> napisales chyba nigdzie w watku czegos super waznego:
> jaka wlasciwie byla przyczyna tej awarii w Twojej sieci?

Pogrzebali przy wzmacniaczach sygnału i zmienili tym sposobem jego parametry
jakieś 3km ode mnie.

> Tzn dokladnie (jesli wiesz) dlaczego byly te straty w sieci?

Od technika, który u mnie z wizytą był.

> Co oni musieli wyprostowac? Na swoich serwerach, czy takze u Ciebie w
> mieszkaniu, przy Twoim modemie ew. routerze...

Na swoich urządzeniach w infrastrukturze sieciowej.

> ja bym chcial znac na tzw 100% :) tylko jedna kwestie: że straty juz na
> pierwszym pkcie, na modemie (w modemo-routerze), to  kwestia tylko i
> wylacznie... no wlasnie - czego? jakosci czego vectry?

Jakości dochodzącego do modemu sygnału. Jak on jest gówniany (za słaby np.)
to modem z gówna bata nie ukręci i będzie wariować. Co m.in. może objawić
się stratami pakietów. Albo częstszym lub rzadszym rwaniem synchronizacji.

[ Tylko głupcy się nie zmieniają.                            (G. Zapolska) ]