Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 20:03:17 MET

Nastał nam piękny 16 luty 2004 roku,
kiedy to jarek posłał(a) w świat wiadomość
<29083-1076955333_at_host2.net81.citysat.com.pl>

> Nie mam nic przeciwko neostradom (poza tym ze zapychaja mi ftp-a. :))
Mnie LANy Muła zapychają i żyję z tym. ;-)

> niech tylko lacza dla providerow kosztuja proporcionalnie do tego
> co kosztuje neostrada. Bo jak przy obecnych cenach sprzedac cos o
> parametrach neostrady (jakosciowych/cenowych) wiedzac, ze ten ktory to
> kupi bedzie bezsensownie ssal co popadnie przez 24h na dobe.
Trzeba było sprzedawać wcześniej, kiedy nie było Neo.

Teraz klienci mają wybór.
1. Internet w postaci GG, WWW i poczty (bez załączników ;-) od godz. 6 rano
do północy a w nocy wolna amerykanka 500 komputerów na jednym megabicie.
Wszystko to oczywiście pod warunkiem, ze mieszkają w bloku z odpowiednio
diżą liczbą chętnych na internet.

2. Neostradę z stałym transferem 512 kbps czy to na Mule, czy z FTP w
Bukareszcie.

Nareszcie mamy konkurencję na rynku.
Jak ładnie w kablówkach ceny spadły, jak się powiększyło pasmo.
Nawet Chello ruszyło się poza Kraków i Warszawę.
Cud mniemany, czyli Neostrady i DSLe.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,