Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 22:31:09 MET

Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
kiedy to Bartosz 'Beerman' Mierzwiak posłał(a) w świat wiadomość
<slrn.pl.c34utc.9qm.barmierz_at_gimli.gimli.int.pl>

> Coz mam skrajnie odmienne odczucia, to bylo 7 lat rzucania wszelkiej
> konkurencji kłód pod nogi. Dobitnie o tym swiadcza wszelkie kary
> (nieskuteczne oczywiscie) na TPSA nalozone.
Kto chciał, ten zbudował Astera.
Kto nie chciał, ten Chello oferował tylko w Stolicy i w Warszawie .

> I dalej by nie wchodzila. ;> Gdyby nie ta konkurencja, na ktorą tak
> psioczysz, ktora zaczela dawac cos wiecej niz zwykly dial-up.
> Dopiero w obliczu straty klientow doczekismy sie lepszej oferty ze
> strony TPSA. Z wieloletnim opoznieniem.
Jaś - Vahanara tej konkurencyjnej oferty nie doczekał.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,