Re: TPNET - POL34

Autor: jarek (jarek_at_fake.address.from.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 19:15:29 MET

Janusz - Vahanara wrote:
czasami dostawcy (czytaj TPSA) kosztuje prawie 3Kzl

> Zawsze kosztowało sporo.
> Ale gdyby ludzie mieli sprawnie działającą sieć osiedlową, to nie braliby
> Neostrady.
> Czas na budowanie sieci był długi. Bardzo długi, a mimo to kablówki i
> osiedlówki Neo Zaskoczyła jak zima drogowców.

Nie mam nic przeciwko neostradom (poza tym ze zapychaja mi ftp-a. :)) -
niech tylko lacza dla providerow kosztuja proporcionalnie do tego
co kosztuje neostrada. Bo jak przy obecnych cenach sprzedac cos o
parametrach neostrady (jakosciowych/cenowych) wiedzac, ze ten ktory to
kupi bedzie bezsensownie ssal co popadnie przez 24h na dobe.

Pozdrawiam Jarek