Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 00:01:43 MET

Nastał nam piękny 16 luty 2004 roku,
kiedy to Krzysztof Drewicz posłał(a) w świat wiadomość
<slrnc32i6v.2kq.hunter_at_witch.domain>

> A weź Ty dokup taką Neozdradę albo dwie, i na podstawie portów i IP z
> AS tpsa kieruj tam ruch. Normalny ruch (w tym gry online) puszczaj po
> zwykłym łączu, opłat miesięcznych 300 pln na 30 userów jest mało.
A ortodoksi walczący przełkną taką zdradę ideałów? To raz.
Po drugie, co ma pomóc ta dodatkowa Neostrada przy 500 abonentach na 1
Mbps?

> A nie 512 przez n początkowych dni a potem 256?
Póki nie ma oferty Neo 256, to niestety Neo zapewnia transfer (z p2p i
Bukaresztu) 365 dni w roku, 24 godziny na dobę 512 kbps. ;-p

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,