Re: TPNET - POL34

Autor: Krzysztof Drewicz (hunter_at_gdzies.tam)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 23:49:03 MET

On 2004-02-16, Janusz - Vahanara <vahanara_at_olimp.gapp.pl> wrote:

> 1. Internet w postaci GG, WWW i poczty (bez załączników ;-) od godz. 6 rano
> do północy a w nocy wolna amerykanka 500 komputerów na jednym megabicie.
> Wszystko to oczywiście pod warunkiem, ze mieszkają w bloku z odpowiednio
> diżą liczbą chętnych na internet.

A weź Ty dokup taką Neozdradę albo dwie, i na podstawie portów i IP z
AS tpsa kieruj tam ruch. Normalny ruch (w tym gry online) puszczaj po
zwykłym łączu, opłat miesięcznych 300 pln na 30 userów jest mało.

> 2. Neostradę z stałym transferem 512 kbps czy to na Mule, czy z FTP w
> Bukareszcie.

A nie 512 przez n początkowych dni a potem 256?

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej