Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 22:10:55 MET

Nastał nam piękny 18 luty 2004 roku,
kiedy to ROBBO 2 posłał(a) w świat wiadomość
<c0v2os$dp9$1_at_news.onet.pl>

> s.p Pik-net :))
Nie tylko Pik-Net. Minuta ciszy nad tą internetową trumną.

> Bo tpsa ma OSTATNIO mile w garsci. Na szczescie powoli ale skutecznie
> zaczyna sie to zmieniac.
Ja bym powiedział, że nie ostatnio, a od zawsze.
                          ^^^^^^^^
> to tpnet staje sie powoli takie gettem
Daj mi Boże w życiu więcej takich "gett"! :-D

O statystyki pytaj w tamtej sieci.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,