NASK - jak myslicie cd.

Autor: Artur (artur_at_jasien.net)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 23:52:43 MET DST

Chyba nie do konca sprawdziles to co piszesz.
Proponuje zajrzec w koncu pod _oba_ adresy.

> nie bedzie, bo
> nie oplaca im sie rozdmuchiwac sprawy, ktora moglaby
> zaszkodzic wizerunkowi
> firmy oskarzanej zewszad o praktyki monopolistyczne.

A co ma piernik do wiatraka?

[...]

> Microsoftowi,

Dlaczego? I skad pomysl, ze Microsoft'owi? Na stronach jest tylko
wzmianka, ze oferta ma byc powazna...
Zas rozbawil mnie dosc mocno banner DivX'a :-)))

> A posiada Redaktor na to jakies dowody? Moze rzeczywiscie
> chca sprzedawac
> ziolka?

Ba! Moze nawet to robia... sa to zapewne ma³e i miekkie zió³ka.
A moze jest to srodek o dzia³aniu odwrotnym do Viagry? Kto wie?

> Moje zdziwienie budzi sama procedura rejestracji domen.
> Dlaczego trzeba
> nadal wysylac "wnioski" i je "umotywowac". Domeny w innych
> hierarchiach
> mozna kupowac placac karta kredytowa bez tlumaczenia na co nam one
> potrzebne. Tak tez powinno byc z domena .pl.

I tu sie zgadzam bez zastrzezen. NASK byl pierwsza instytucja, ktora sie
zglosila po .pl wiec niech teraz albo wywiazuje sie i rejestruje
(ciagnac spora kase z tego), albo sceduje uprawnienia na innych, ktorzy
sa do tego lepiej przygotowani zarowno merytorycznie jak i technicznie.

A.