Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 19:25:45 MET DST

Dnia 7 Jul 01 o godz. 1:47, Jacek Artymiak napisal(a):

> [...]
[...]
> Unikam takich problemow rejestrujac domeny .com, .net, albo .org. Place i
> mam
> w ciagu 24-48 godzin domene "w kieszeni", i to za cene mniejsza niz oplata
> za
> domene .pl.

Tylko ze postepujesz na przekor calemu sensowi DNS-u. Jezeli Twoja firma
lub witryna nie ma zasiegu ogolnoswiatowego, to powinienes rejestrowac sie
w domenie .pl. A instytucje scisle zwiazane z konkretnym regionem jak np.
szkoly czy szpitale wrecz w domenach regionalnych, jak np. .krakow.pl.
Ja tam, gdybym mial swoja domene, to wolalbym miec ja w .pl niz w .com...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl