Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 19:36:43 MET DST

Dnia 7 Jul 01 o godz. 4:31, Radosław Popławski napisal(a):

> "Jeśli chcesz dodać jakiś polski serwer (a nie tylko pojedyncze
> strony) spoza domeny .pl, napisz do nas."
> Może niekomu nie zależy -- to nie jest popularna wyszukiwarka.

Hm... mialbym troche inne zdanie o "niepopularnosci" pierwszej i przez
dlugi czas jedynej sensownej polskiej wyszukiwarki...
Przeciez wyszukiwarka Areny to nic innego jak dawny ICM-owy Infoseek. Juz
tego nie pamietacie??? AFAIK to nawet wyszukiwarka fizycznie nadal jest w
tym samym miejscu, tylko nazwa i logo sie zmienily...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl