Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 19:22:50 MET DST

Dnia 4 Jul 01 o godz. 19:46, Piotr 'VaGla' Waglowski napisal(a):

> W omawianych na liscie przypadkach dotyczacych ochrony znakow towarowych -
> ustawa o znakach towarowych dopuszcza stosowanie takiego samego oznaczenia
> dla roznych towarow i uslug w obrocie gospodarczym, podczas gdy nazwa domeny
> musi być unikatowa.

Nie musi:
nazwa.pl
nazwa.com.pl
nazwa.biz.pl (nie wiem czy jest taka domena, ale moglaby byc)
nazwa.art.pl
nazwa.med.pl
itd...
Ta sama nazwa w roznych domenach nadrzednych = w roznych obszarach
dzialalnosci. Troche podobnie jak w prawie o znakach towarowych...
W koncu po co Paul Mockapetris wymyslil hierarchiczna strukture DNS-u?
Przeciez nie po to, zeby wrzucac wszystko do jednego worka...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl