Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Jacek Artymiak (workstations_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 00:46:06 MET DST

"Artur" <artur_at_jasien.net> wrote in message

> zalozyciele troche sie przeliczyli. Microsoft niekoniecznie
> potrzebuje
> domeny microsoft.pl, bo ma microsoft.com.pl,
> ktora jest wystarczajaco znana. Do sadu tez firmy pozywac

Chyba nie do konca sprawdziles to co piszesz.
Proponuje zajrzec w koncu pod _oba_ adresy.

Sorry. Mialo byc microsoft.com/poland/.

Na stronach microsoft.pl i microsoft.com.pl nie ma informacji o tym, ze
"zielarze" chca odsprzedac domeny firmie Microsoft, a jedynie o tym, ze
postanowili je "odstapic"...

> A posiada Redaktor na to jakies dowody? Moze rzeczywiscie
> chca sprzedawac
> ziolka?

Ba! Moze nawet to robia... sa to zapewne małe i miekkie ziółka.
A moze jest to srodek o działaniu odwrotnym do Viagry? Kto wie?

No wlasnie :)

> Moje zdziwienie budzi sama procedura rejestracji domen.
> Dlaczego trzeba
> nadal wysylac "wnioski" i je "umotywowac". Domeny w innych
> hierarchiach
> mozna kupowac placac karta kredytowa bez tlumaczenia na co nam one
> potrzebne. Tak tez powinno byc z domena .pl.

I tu sie zgadzam bez zastrzezen. NASK byl pierwsza instytucja, ktora sie
zglosila po .pl wiec niech teraz albo wywiazuje sie i rejestruje
(ciagnac spora kase z tego), albo sceduje uprawnienia na innych, ktorzy
sa do tego lepiej przygotowani zarowno merytorycznie jak i technicznie.

A.