Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 18:08:04 MET DST

Dnia 4 Jul 01 o godz. 23:47, Mirek Luc napisal(a):

> A juz powazniej, to wlasnie o to chodzi,
> ze przy rejestracji nie mozemy kierowac sie swoim widzimisie, czy tez
> innymi wzgledami pozaregulaminowymi, jak np. etyka (jak wepchnac etyke
> do regulaminu?). Np. nie lubie firmy, nazwy, pacjenta, po prostu nie
> podoba mi sie, to nie zarejestruje jakiejs domeny, chociaz spelnione sa
> wszelkie wymogi regulaminu.

No wlasnie z doswiadczen wielu innych osob i firm, ktorym odmowiono
rejestracji domeny - lub po prostu, co wygodniejsze, nie udzielono zadnej
odpowiedzi - mimo ze wymogi regulaminu byly spelnione, mozna jednak
wnioskowac, ze jakimis wzgledami pozaregulaminowymi przynajmniej w wypadku
niektorych odmow sie kierujecie. I taka jest powszechna opinia o Was,
niestety chyba przynajmniej w pewnym stopniu uzasadniona. I stad - tak ja
przynajmniej rozumiem - bierze sie oburzenie Pawla: ze jednym, mimo ze
probowali zarejestrowac domene zgodnie z regulaminem, mogliscie odmowic,
natomiast innym nie, mimo ze "na oko" popelnili czyn, ktory ociera sie o
naruszenie ustawy o przeciwdzialaniu nieuczciwej konkurencji...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl