Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ryzen 7 1700 + ECC RAM

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ryzen 7 1700 + ECC RAM
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 20 Oct 2020 00:04:23 GMT
On 2020-10-19, pioruns <www@website.com> wrote:
> On 19/10/2020 21:01, Marcin Debowski wrote:
> Najważniejsze jednak, że ECC działa :) Na pewno jestem bardziej
> zadowolony z płyty kupionej za £46 z eBay, niż z droższej Gigabyte,
> kupionej nowej, które ECC nie ma!

Mając do wyboru Gigabyte i Asusa w podobnej cenie i funkcjonalnosci,
Gigabyte bym nie wybrał. Asus był i nadal jest dobrą marką, choć myślę,
że aż takich drastycznych różnic w jakości i trwałości może nie być,
Ale też jak widać wychodza różne kwiatki.

A jak wygląda cenowo Amazon UK (wnioskując po walucie)? Na amarykańskim,
i moim podwórkowym (SG) bywają takie okazje, że czesto nie mogę
zrozumieć o co w tym chodzi. Przykładowo, tę X370-pro kupiłem fabryczną
nówkę, 3 tyg temu za taką cene, że Ci lepiej nie powiem, bo się możesz
wkurzyć :)

--
Marcin