Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ryzen 7 1700 + ECC RAM

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ryzen 7 1700 + ECC RAM
From: pioruns <www@website.com>
Date: Mon, 19 Oct 2020 22:32:02 +0100
On 19/10/2020 21:01, Marcin Debowski wrote:
> https://www.asus.com/nz/Motherboards/PRIME-X370-PRO/specifications/
> https://www.asus.com/sg/Motherboards/PRIME-X370-PRO/specifications/
> https://www.asus.com/in/Motherboards/PRIME-X370-PRO/specifications/
> https://www.asus.com/se/Motherboards/PRIME-X370-PRO/specifications/
> https://www.asus.com/fi/Motherboards/PRIME-X370-PRO/specifications/
> https://www.asus.com/de/Motherboards/PRIME-X370-PRO/specifications/
>
> i pewnie parę tuzinów innych

> Jasne, ale dlaczgo gdzieniegdzie wręcz zaprzeczają?

Masakra! Haha. ECC to aż tak niszowy feature, że poszczególne jednostki
lokalne nie dbają o uaktualnianie danych w specyfikacji? :O

Najważniejsze jednak, że ECC działa :) Na pewno jestem bardziej
zadowolony z płyty kupionej za £46 z eBay, niż z droższej Gigabyte,
kupionej nowej, które ECC nie ma!

--
pozdrawiam,   pioruns