Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ryzen 7 1700 + ECC RAM

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ryzen 7 1700 + ECC RAM
From: pioruns <www@website.com>
Date: Tue, 20 Oct 2020 01:21:14 +0100
On 20/10/2020 01:04, Marcin Debowski wrote:
> A jak wygląda cenowo Amazon UK (wnioskując po walucie)? Na amarykańskim,
> i moim podwórkowym (SG) bywają takie okazje, że czesto nie mogę
> zrozumieć o co w tym chodzi. Przykładowo, tę X370-pro kupiłem fabryczną
> nówkę, 3 tyg temu za taką cene, że Ci lepiej nie powiem, bo się możesz
> wkurzyć :)

Jeśli wyrwałeś po dobrej cenie, to cieszę się :) Dawno nie miałem w
rękach płyty AM4 z górnej półki... bo tak naprawdę nie potrzebuję żadnej
z oferowanych przez nie funkcjonalności. Lepsze płyty dają lepszy
overclocking, więcej prądu, więcej PCI-E lanes, Wifi czy inne blutoothy
czy co tam jeszcze. Mi nic z tych rzeczy nie potrzeba, nie robię OC ani
na serwerze (lol), ani na PC (używam Linuksa, gry raz w tygodniu, po co
mi OC?). Za to topowe płyty biorą tyle prądu, że aż mają wiatraki na
chipsecie. UPS serwera wyraża swój sprzeciw :D

Amazon używam na przemian z całą gamą sklepów mainstreamowych. Najpeirw
szukam produkt, który potrzebuję, potem przeglądam sklepy aż znajdę
najlepszą ofertę. Nie mam czegoś takiego, że kupię w sklepie X bo tam
zazwyczaj taniej, no to padnie na płytę Y bo ona najtańsza z AM4 w tym
akurat sklepie. Może przez to przegapię jakieś tam amazonowe okazje, ale
mam to, czego potrzebuję.
Ale prawda, czasem Amazon ma jakieś fajne oferty czy promocje.
Regularnie dostaję też vouchery do Amazonu z firmy, która robi surveys w
mojej branży, za wypełnianie ankiet raz na miesiąc czy dwa, tak więc się
uzbiera na fajną zniżkę co jakiś czas.

--
pozdrawiam,   pioruns