Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mysz z długim ogonem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mysz z długim ogonem
From: queequeg@trust.no1 (Queequeg)
Date: Thu, 14 Feb 2019 13:36:04 +0000 (UTC)
PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:

> kto by mnie zmusił teraz do powrotu do myszki kabelkowej

Moje sąsiedztwo.

Odkąd się przeprowadziłem, to coś mi tak sieje po 2.4 GHz, że wifi
częściej nie działa, niż działa (z tymi urządzeniami, z którymi mogłem,
przeszedłem na 5 GHz), klawiatura bezprzewodowa działa, ale mysz
bezprzewodowa działa jak wifi, czyli praktycznie wcale...

Rzadko używam myszy (najczęściej jednak touchpada w laptopie), ale zdarza
się, szczególnie jak robię coś, co wymaga stosunkowo dużo klikania.
Wygodniej mi myszą.

Niedługo mam urodziny, zażyczyłem sobie przewodową. Dell MS-116.