Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [ot] polesingowiec do grania - jaka konsola najbardziej odbi

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [ot] polesingowiec do grania - jaka konsola najbardziej odbiega od PC?
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Thu, 6 Sep 2018 23:00:32 +0200
to jak nam się już taka ładna dyskusja rozwinęła to ja spróbuje upiec na jednym ogniu jeszcze jedną pieczeń. ale najpierw napiszę o co mi chodzi. PC mam, chwilowo z przestarzałą kartą graficzną, ale i tak nigdy mnie nie pociągały nowości - mało czasu na granie. Mam też PS2 i grywam tylko i wyłącznie w gry, w których strzela się pistoletem do telewizora. (guncon). Niestety tylko i wyłącznie do telewizora CRT, no i tych gier jest kilka i w zasadzie są dość nudne. natomiast sprawdzają się idealnie gdy przyjdą znajomi. masz pistolet, strzelaj do czerwonych butelek - czarne omijaj. czy może być prostsza instrukcja do gry? Zabawa murowana na.... 30 minut. Więc pytam, jaka nowsza konsola zapewni mi podobne odczucia? najlepiej współpracująca z rzutnikiem (projektorem)? Tak aby trzeba było się poruszać, nie siedzieć. najlepiej właśnie strzelać......

ToMasz