Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dyski coraz wolniejsze?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dyski coraz wolniejsze?
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sun, 18 Sep 2016 22:30:22 +0200
W innej odpowiedzi piszesz o skopiowaniu pliku 2.5 GB w sekundę. A
plik 10GB bedziesz miec skopiowany w 4 sek ?

Wytlumacz wiec autorowi wątku dlaczego on nie ma takich realnych
transferów.

To, że plik 2,5 GB skopiowało mi w sekundę, to znaczy, że plik 2,5 GB
skopiowało mi w sekundę i nic więcej.

Jasne. z ramdysku na ramdysk.
NA sprzętach o których tu piszemy, możesz tyko pomarzyć o takich transferach. Wątkotwórca ma coś skopane. Raid 0 przyśpiesza najbardziej kopiowanie dużych plików. w takich testach ze stoperem - w zadzadzie dwukrotnie. to co on pisze, wskazuje na jakieś ograniczenie transferu poza dyskiem, na płycie głównej? Ale jak? co tam może być wąskim gardłem - niemam pojęcia.

ToMasz