Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dyski coraz wolniejsze?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dyski coraz wolniejsze?
From: "ggs" <ggs_@_konto.pl>
Date: Sun, 18 Sep 2016 21:39:30 +0200
"Poldek" <pugilares@interia.eu> wrote in message
news:nrmog2$8h5$1@node2.news.atman.pl...

> Może miałoby większy sens, może by nie miało, ale raczej kosztowałoby
> nie taniej, tylko drożej. Miałeś kiedyś dysk SSHD, używałeś, czy tylko
> dywagujesz?

Tak miałem. A co do kosztów to temat  rzeka czy cos MUSI racjonalnie tyle
kosztowac ile kosztuje ale to inny temat.

W innej odpowiedzi piszesz o skopiowaniu pliku 2.5 GB w sekundę. A plik 10GB
bedziesz miec skopiowany w 4 sek ?

Wytlumacz wiec autorowi wątku dlaczego on nie ma takich realnych transferów.