Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 14 Mar 2016 18:00:35 +0100
Dnia Mon, 14 Mar 2016 11:16:45 -0400, rs napisał(a):

> skoro mu tata opowiada, to może mu również opowiedzieć o tej szopce w
> Watykanie. dla mnie, szkoda czasu dzieciaka, który może spożytkować, na
> coś bardziej pożytecznego. choćby robienie na drutach czy krav maga.
> powiem szczerze, ze ja nie rozumiem, dlaczego w ogóle się rozmawia o
> takich zabobonach i dlaczego wywierają one ciągle tak poważny wpływ na
> nasze życie i to w wielu jego ważnych aspektach.

rs - ludzie tak mają, że jakąś siłę sprawczą sobie wyobrażają. Ja - choć
agnostyk - też mam dylemat. Skoro był wielki wybuch, to co go spowodowało?
Skąd się to wszystko wzięło? A jeżeli była jakaś siła sprawcza, to kto ową
siłę sprawczą uruchomił? :)

(ciach…)

[ Małżeństwo jest jak wizyta w restauracji. Wydaje się, że się zamówiło    ]
[ najlepszą rzecz z karty, do momentu, kiedy się zobaczy, co dostał        ]
[ sąsiad.                                                  (Bernd Stelter) ]