Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Sun, 13 Mar 2016 11:14:10 +0100
On Sun, 13 Mar 2016 03:40:35 +0100, Przemysław Ryk wrote:

> A tak poza tym wszyscy zdrowi?

No cóż, za klapki na oczach każdy musi odpokutować własnym tyłkiem.
I żebyś nie miał łatwo z szufladkowaniem... nie jestem pisowcem, nie jestem
moherem, dziecko nieochrzczone, ale na religię chodzi, żeby samo mogło
podjąć decyzję.

ps. niedawno sam plułem na to co Ty teraz, ale poczytałem, poanalizowałem
fakty, przemyślałem i wspieram mniejsze zło.

--
howgh
szemrany