Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów
From: Konrad Anikiel <anikiel.konrad@gmail.com>
Date: Wed, 2 Mar 2016 02:04:17 -0800 (PST)
W dniu środa, 2 marca 2016 10:12:10 UTC+1 użytkownik sczy...@gmail.com napisał:

> 1. Sprawdz se czy Twoja winda pozwala na zakłądanie swapa na dyskach
> wyjmowalnych.

Robota jest w Ansysie, który nie musi koniecznie używać systemowego pagefila.
Mogę mu kazać zapisywać do określonego miejsca (chociaż jeszcze tej sztuczki
nie próbowałem).

> 2. Nie jestem pewien czy ci sie uda wycisnąć z USB więcej niż 60-90MB sek
> realnego transferu.

Specyfikacja USB 3.0 mówi o ślicznych 5 megabitach na sekundę. Dałem się nabrać?

> 3. Zbadaj czy możesz dodać dysk zamiast cdromu:
> http://www.manualslib.com/manual/563583/Dell-Precision-M6800.html?page=21

Niestety nie mogę ingerować w sprzęt, mogę tylko coś do niego podłączyć na
zewnątrz. Uroki korporacyjnych projektów.

> 4. Zamelduj pracodawcy że sie nie da i niech sie martwi albo inwestuje.

Są dwie strony mocy: 'niedasie' albo 'can do'. Narazie tylko badam po której
stronie jestem :-)