Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów
From: sczygiel@gmail.com
Date: Wed, 2 Mar 2016 02:32:48 -0800 (PST)
W dniu środa, 2 marca 2016 11:04:19 UTC+1 użytkownik Konrad Anikiel napisał:

> Robota jest w Ansysie, który nie musi koniecznie używać systemowego pagefila.
> Mogę mu kazać zapisywać do określonego miejsca (chociaż jeszcze tej sztuczki
> nie próbowałem).

Ah, no to raczej bez problemu zrobisz na USB.

Ale co do wydajności to nie wiem jak się to skaluje.
Na pewno lepiej mieć podpiete pod wiecej niż jeden konreoler usb.
Może być warto wpiąć się jednym hubem z prawej, jednym z lewej strony laptopa i
jednym w docka. Wtedy kotrolery będą różne i wydajnośc powinna być większa.
W windowsie sobie zobacz ile masz kontrolerów i jak podpięte, IMHO tak masz
szanse poprawić wydajność...

Z drugiej strony jesli masz tez siecówke 1 gbit i jakis szybki nas to tez może
sie dać, jesli to pliki programu...