Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka k. graf. do gier?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka k. graf. do gier?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 21 May 2013 16:43:18 +0200
Dnia Tue, 21 May 2013 10:04:33 +0200, BartekK napisał(a):

> Wystarczy spojrzeć w wymagania gier współczesnych (ale nie "minimal
> requiments" byle tylko uruchomić grę), skyrim ma 4GB _conajmniej_, w
> praktyce na 4GB ramu, wysokiej rozdzielczości tekstur i systemie 32bit -
> widać w taskmenagarze że po chwili grania swapuje. To samo bioshock
> nowy. Na 64bit i 8GB - już tego efektu nie ma. A wystarczy że ktoś
> odpala gry, mając w tle włączone w windowsie gadugadu oryginalne
> (wpierdzielające zasoby aż miło), skype i jeszcze coś (nie daj borze p2p)...

To już problem odpalającego, że musi mieć pierdyliar aplikacji
pouruchamianych. Jednak nie opowiadaj, że to gry wymagają po 8GB ram, bo to
nieprawda. Skyrim do tego - z tego co mi się obiło o oczy - dodatkowo chyba
cierpi na memory leaka.

> A po świeżym komuniście nie oczekiwałbym rozsądnej optymalizacji systemu
> i doinstalowywanych śmieci, raczej łatwiej dodać ramu i mieć spokój, niż
> wysłuchiwać marudzenia że taki dobry komputer a tak marnie działa.

Ja nie twierdzę, że spora ilość ramu się nie przyda. Ja twierdzę, że
nieprawdą jest jakoby gry tak bardzo lubiły >8GB ram.

> Lada chwila wyjdzie gta5 - też pewnie nie będzie "lekka"...

Patrząc jak GTX IV zostało przeportowane z konsoli…

[ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest  ]
[ tylu idiotów.                                            (Stanisław Lem) ]